Reklamace & Servis

Reklamace

V případě výskytu problému s výrobkem zakoupeným u nás máte hned několik možností, jak reklamaci podat.

  1. Zadání reklamace
    1. a. Nejrychlejší možností je zadáním reklamace na B2B portál www.genesisrk.cz V sekci Účet najdete záložku Reklamace a kliknutím na oranžové tlačítko + se otevře formulář pro zadání reklamace. V tomto případě je důležité nahrát fotografii s poškozením a vyfocený prodejní doklad.
    2. Odesláním reklamace spolu s prodejním dokladem a popisem závady k nám na reklamační oddělení. Adresa je GenesisRK – reklamace, Ekologická 275, 516 01 Rychnov nad Kněžnou
    3. Pokud k Vám pravidelně jezdí náš obchodní zástupce je možné předat reklamaci spolu s prodejním dokladem a popisem závady i jemu. Zde je nutno počítat s tím, že reklamaci nemusí předat hned následující den, ale může několik dnů trvat, než se dostane zpět do skladu.
  2. Řešení reklamace
    1. Kolega na reklamačním oddělení pravidelně zpracovává doručené reklamace a zpravidla do týdne dochází k jejich uzavření.
    2. V momentě, kdy je reklamace vyřízena Vám přijde emailem protokol s veškerými informacemi a do našeho systému se vygeneruje reklamační objednávka.
  3. Uzavření reklamační objednávky
    1. Spolu s objednávkou na zboží jsou automaticky vychystávány i veškeré reklamační objednávky.
    2. Na faktuře následně máte reklamační objednávku, která obsahuje kusovník dílů a úkonů.
    3. Pokud dochází k vrácení peněz za výrobek je jeho hodnota odečtena právě v této objednávce.

Servis

Pokud máte výrobek, který je potřeba opravit a nejedná se o výrobní vadu, nebo již uplynula záruční doba, je samozřejmě možné řešit i toto. A zvolte prosím stejný postup jako v případě reklamace s tím rozdílem, že pokud zakládáte servisní požadavek na našem portále vyberte v políčku Typ možnost Servis.